T. van Zevenbergen

Ik heb gekozen voor de training Maak van je klant een ambassadeur omdat het onderwerp Klangerichtheid mij aansprak en ik nieuwsgierigheid was naar VW-Polca. Ik heb de training als positief ervaren. Het heeft als eye-opener gefungeerd en me concreet ook een aantal handvaten gegeven. Uiteraard kom je een aantal aspecten tegen die je al kent, maar ook daarvoor geldt dat het altijd goed is deze op te halen en voor op je netvlies te plaatsen. En zeker als deze opgeleukt worden met een aantal voorbeelden zoals Ronald deze kan schetsen.

De belangrijkste inzichten die ik uit de training heb gehaald zijn: de klant als ambassadeur inschakelen en hier ook om vragen, open zijn in je contact, bevestigen en controleren, over-deliveren en controle over wat geleverd moet worden en gevraagd is.

De eigen saus die Ronald over het geheel giet maakt de training anders dan andere trainingen die ik heb gevolgd. De mogelijkheden van eigen inbreng en het inspelen hierop. Ronald is een teamspeler die de groep het gevoel en ruimte geeft van eigen inbreng, maar daarnaast het programma soepel afwerkt.

http://eepurl.com/gjKa2X
https://www.youtube.com/channel/UCi_EO0Bo9GL2AsIjy3fJ7lA
https://www.linkedin.com/in/ronalddingerdis/