T. van der Lans

“We hadden vooraf al goed doorgesproken met Ronald wat we wilden doen op onze ‘heimiddag’. Een middag in het teken van klantgerichtheid met aandacht voor de verschillende interne en externe klanten die onze afdelingen hebben. Het boek ‘Als Disney de baas was in uw ziekenhuis’ van Fred Lee moest voor deze dag worden gelezen en diende als leidraad.

We wilden de aanwezigen aan het denken zetten en daarnaast ook heel concreet laten formuleren hoe zij hun klantgerichtheid kunnen verbeteren. Dit alles in een kader van een gezellige en leuke middagbesteding.

Ronald heeft deze verwachtingen meer dan waargemaakt, door zijn uitgebreide inhoudelijke kennis afgewisseld met humor en beeldmateriaal werd het een geslaagde dag.

De aanwezigen zijn naar huis gegaan met veel nieuwe en aangescherpte kennis over alle aspecten van klantgerichtheid en concrete ideeën om hun klantgerichtheid te verbeteren.”

http://eepurl.com/gjKa2X
https://www.youtube.com/channel/UCi_EO0Bo9GL2AsIjy3fJ7lA
https://www.linkedin.com/in/ronalddingerdis/