Testimonial Jantien Meijer

“Het belangrijkste inzicht voor mij is dat je van (bijna) elke lastige klant een ambassadeur kan maken. We waren op de goede weg, maar het kan veel uitgebreider. We gaan daarbij onze mogelijkheden zoals aanbieden van korting op aanschaf nieuw product, grotere coulance, snellere verwerking van mail en toegezonden pakketten toepassen. Overdeliver is het toverwoord! We hebben hiermee al goede resultaten geboekt. Ook het ‘eiland’ gevoel wil ik gaan aanpakken. In eerste instantie wil ik dit doen door uit te dragen wat de afdeling service doet en waarvoor we staan.

Het meest waardevolle aan de training voor mij was eigenlijk de bevestiging dat service niet een afdeling is waar het gaat om het falende product maar om de teleurgestelde klant.

Ik kan me niet herinneren dat we iets gemist hebben, al kan ik me heel goed voorstellen dat er nog veel te leren valt!

De training was heel intensief. Ik vond het fijn dat de training en trainer Ronald Dingerdis op ons specifieke probleem in kon spelen. Op deze manier hebben we aan deze training meer gehad dan de vorige.

Nogmaals heel hartelijk bedankt voor de fijne training en de hartelijke ontvangst op jullie kantoor. We gingen naar huis met een tollend hoofd vol informatie en laaiend enthousiast!!!!”

http://eepurl.com/gjKa2X
https://www.youtube.com/channel/UCi_EO0Bo9GL2AsIjy3fJ7lA
https://www.linkedin.com/in/ronalddingerdis/