H. van Haperen

“De belangrijkste inzichten uit de training zijn wel de denkwijze en handelwijze van onze klanten en hoe je ze op een eenvoudige manier kunt kalmeren. Verder was ook het doorvragen aan een klant en de manier waarop erg nuttig, zodat je met deze kennis ook je service kunt verhogen. Komende tijd blijven we toch, bij elke vergadering, stilstaan bij deze training en het effect wat het heeft gehad op de mensen die hem inmiddels gevolgd hebben en hoe de klanten nu reageren als je ze op deze wijze benadert.

Over de gehele dag genomen is elk aspect wat is behandeld erg waardevol geweest. De reacties daags erna van de medewerkers waren positief. Men is ervan overtuigd dat ze het geleerde ook in de praktijk kunnen toebrengen. Ik heb eigenlijk niets gemist in de training, aangezien er door Ronald ook ruimte werd gegeven om bij bepaalde voorbeelden stil te staan en tekst en uitleg te geven.

Kortom voor ons is het zeer geslaagd geweest.”

http://eepurl.com/gjKa2X
https://www.youtube.com/channel/UCi_EO0Bo9GL2AsIjy3fJ7lA
https://www.linkedin.com/in/ronalddingerdis/