D. van Velzen

Ik heb mijn leidinggevende gevraagd om ons op te geven voor de training Klantgerichtheid en communicatie. Reden was dat ik erg veel positieve feedback ontving van mijn collega’s die de training al eerder hadden gevolgd. Leerdoel voor mij was betere communicatie met mijn interne klanten.

Ik heb de training als nuttig ervaren. Hij voldeed aan mijn verwachtingen.

De belangrijkste inzichten die ik uit de training heb gehaald zijn: vragen stellen in plaats van mijn mening geven, ruimte geven in de gesprekken met mijn opdrachtgevers (leidinggevenden) en ouder kind gedrag. Het belangrijkste verschil van deze training in relatie tot andere trainingen die ik heb gevolgd is dat er maatwerk werd geleverd. Onze behoeften zijn door Ronald geïnventariseerd en die heeft hij ook behandeld.

http://eepurl.com/gjKa2X
https://www.youtube.com/channel/UCi_EO0Bo9GL2AsIjy3fJ7lA
https://www.linkedin.com/in/ronalddingerdis/